Kundesenter

Garanti og Reklamasjon

 

 - Produktet fungerer ikke, hva skal jeg gjøre?
Fortvil ikke, ta kontakt med oss så hjelper vi deg så godt vi kan!

 

Det er minimum to års reklamasjonsrett på alle varer. For produkter som er ment å vare lenger er reklamasjonsfristen fem år.

Transportskade

 

Siden oppstarten i 2014, har vi sendt ut mangfoldige forsendelser med sårbart gods. Vi har gode rutiner på å pakke forsendelsen på en forsvarlig måte, og har derfor minimalt med skader. Zada.no garanterer at varer sendt fra oss ikke har noen tegn til skade.

 

Kjøper har selv ansvar for å sjekke varen ved ankomst. Hvis varen er skadet er kjøper pliktig til å melde dette til Posten så raskt som mulig. Har du vært så uheldig å motta ett knust eller ødelagt produkt? Da er vi nødt til å følge Postens regler og rutiner for skadede sendinger:


1. Det første du må gjøre er å ta med produktet og emballasje tilbake dit du hentet ut ordren og fylle ut en skademelding.
2. Etter du har gjort dette kontakter du oss så sender vi deg et nytt produkt kostnadsfritt, som vi pakker ekstra godt!

Alltid være oppdatert?

Registrer deg for vårt nyhetsbrev og hold deg informert om de nyeste produktene og eksklusive rabattkampanjer!

Service

Om zada.no

Mer zada.no

© 2020 www.zada.no, Teknisk løsning og design: pureweb.no