Kundesenter

Angrerett 

 

Er du ikke fornøyd med varen?

Alle våre nettkunder har i følge norsk lov (jf. Angrerettloven § 20) 14 dagers angrefrist fra dagen de mottar produktet. Du har 14 dager på å gi beskjed om at du angrer, og ytterligere 14 dager på å sende varene i retur. Et angreskjema følger med i e-posten med ordrebekreftelsen du mottar fra oss.

I denne perioden kan du uten forpliktelser sende tilbake varene du har mottatt. Merk følgende utdrag fra angrerettloven: Angrerettloven gjelder kun ved forbrukerkjøp. Angreretten kan derfor ikke benyttes av firmaer eller andre som har handlet som ledd i næringsvirksomhet (jf. Angrerettloven § 5, punkt a). Returkostnadene bæres av forbrukeren (jf. Angrerettloven § 24, første ledd). Ved retur vil pengene bli refundert innen 14 dager etter mottatt retur.

Returner produktet sammen med skjemaet til oss snarest, og innen 14 dager fra du ga beskjed. Du får tilbake kostnadene ved produktet, men du må selv ta kostnaden for returfrakten.

 

Dersom du ved en feiltagelse har kastet angrerettskjemaet, eller av andre grunner trenger nytt, kan du laste det ned her: angrerettskjema

Garanti og Reklamasjon

 

 - Produktet fungerer ikke, hva skal jeg gjøre?
Fortvil ikke, ta kontakt med oss så hjelper vi deg så godt vi kan!

 

Det er minimum to års reklamasjonsrett på alle varer. For produkter som er ment å vare lenger er reklamasjonsfristen fem år.

Transportskade

 

Siden oppstarten i 2014, har vi sendt ut mangfoldige forsendelser med sårbart gods. Vi har gode rutiner på å pakke forsendelsen på en forsvarlig måte, og har derfor minimalt med skader. Zada.no garanterer at varer sendt fra oss ikke har noen tegn til skade.

 

Kjøper har selv ansvar for å sjekke varen ved ankomst. Hvis varen er skadet er kjøper pliktig til å melde dette til Posten så raskt som mulig. Har du vært så uheldig å motta ett knust eller ødelagt produkt? Da er vi nødt til å følge Postens regler og rutiner for skadede sendinger:


1. Det første du må gjøre er å ta med produktet og emballasje tilbake dit du hentet ut ordren og fylle ut en skademelding.
2. Etter du har gjort dette kontakter du oss så sender vi deg et nytt produkt kostnadsfritt, som vi pakker ekstra godt!

Adresser for retur

 

Pakker:

Finner du ikke returseddelen vi har sendt deg sammen med varen? Ta kontakt med oss så sender vi en ny.
 

Brev:

RVG handel AS

Spjelkavikvegen 50

6010 Ålesund

Alltid være oppdatert?

Registrer deg for vårt nyhetsbrev og hold deg informert om de nyeste produktene og eksklusive rabattkampanjer!

Service

Om zada.no

Mer zada.no

© 2020 www.zada.no, Teknisk løsning og design: pureweb.no